Higgy magadban. Légy önmagad. Fogadd el, hogy jó vagy!

Erőt és önbizalmat adok a gyerekeknek.

Irányt mutatok, segítek nekik kibújni a csigaházból és megtalálni saját útjukat.

Találkozásaink megteremtik a tehetségek kivirágzásához szükséges önbecsülést,
legyenek ők akár kis művészek, akár sportolók vagy táncosok,
vagy egyszerűen csak gyerekek, akik önmaguk szeretnének lenni.

Mi a Gyémántbogár? Kiderül az interjúból!
Elmondja: Jónyer Angéla tanító, gyógypedagógus és Kondás Andrea szülő.


Gyémántbogár: (Bogarus Gemantus ‘Linné’) Eleinte rejtőzködő életmódot folytató, csillogásáról még nem tudó vagy csillogását elfedni próbáló zsenge életkorban leledző emberke. Különös ismertetőjegye, hogy felfedezése után felhagy a rejtőzködéssel és csillogó röpképződményeit kibontva szárnyalásba kezd. Megerősödik és elfogadja önmagát. Bátorságot merít saját sikerélményeiből. Önmaga lesz, előbújik, és ajándékká válik saját maga és környezete számára. Leküzdi a félelmeit és elhiszi, hogy a különlegességével és furcsaságával együtt lehet őt nagyon szeretni. Ezáltal a még rejtekező Gyémántbogaraknak is bátorságot és erőt ad és példát mutat. Előfordul az ország bármely pontján, oktatási intézményekben, családi környezetben. Figyelemmel, őszinte érdeklődéssel, törődéssel, szeretettel és dicsérettel táplálkozik. (Forrás: Dr. Szántay-Vámos: Bogárológiai lexikon)

 


Miért csinálom?

Vámos Robi vagyok, gyermek- és DIADAL coach, a Táblácska és a Gyémántbogár program alapítója.

Felvillanyoz és mérhetetlenül boldoggá tesz, ha egy gyermeket örülni látok a saját sikerének. A legjobb ebben, hogy a gyerekek ilyenkor nem csak a saját sikerüknek örülnek. Annak is örülnek, hogy ezzel a sikerrel és az ő sugárzó mosolyukkal másokat is megajándékoznak. Ez azért van, mert a Gyémántbogarak érzelmi intelligenciában bizony megelőznek sok felnőttet.

Boldog és kiegyensúlyozott, életvidám és mentálisan erős gyerekeket szeretnék látni.

Olyan gyerekeket, akik elfogadják magukat. Akik megtalálták, miben a legjobbak és ebben ki tudnak bontakozni.

Olyan gyerekeket, akik különlegességüket előnyként használják és ajándékok lesznek más gyerekek és felnőttek számára is. Példát mutatnak, hogy így is lehet.

Olyan gyerekeket, akik felnőttként is erősek lesznek és nagy lendülettel indulnak neki a nagybetűs Életnek.

Ehhez a dolgokat másképp kell csinálni. Nem szokványosan, és egészen spontán módon.

Minden erőmmel segítem az általam felfedezett tehetségeket, s egyben védelmezem is őket, mint igazi kincseket.

Végtelen figyelemre van szükség. Megértésre. Elfogadásra. Szeretetre.

Mert ahhoz, hogy kinyissuk a szíveket, színek kellenek.

Vámos Robi

Akik munkámat tanácsokkal és szakvéleményekkel segítik:

 

Vida Ágnes
pszichológus
www.kismamablog.hu
Berta Gabriella
tanító
Tiszalúci Arany János Általános Iskola
Jónyer Angéla
tanító, gyógypedagógus
Dunakeszi Szent István Általános Iskola
Szabó Eszter
klinikai szakpszichológus

 

„Hatalmas űrt tölt be”

A gyerekek tele vannak kincsekkel, ezt felfedezni, ápolni a pedagógusok és szülők legnagyobb és legfontosabb feladata. Robi és a Gyémántbogár kezdeményezés hatalmas űrt tölt be ezen a területen, hiszen a sok egyéb „kötelező” tennivaló mellett éppen ez a nagyon fontos terület az, ami kevesebb figyelmet kap.

Szorítok Robinak ehhez a kreatív, a szülők és gyermekek életét is jobbá tevő küldetéshez és remélem, hogy mihamarabb ellepik az ország iskoláit a gyémántbogarak.

Vida Ágnes, pszichológus
www.kismamablog.hu


Tehetség vagy Gyémántbogár?

Sokféle tehetség van. Tehetség az is, ha valaki kiemelkedő érzelmi intelligenciával rendelkezik, és ezzel megelőzi a környezetét. Ezt a helyzetet sokszor nehéz kezelni – itt a megoldás, jó helyen jársz!

Mindenki lehet tehetséges valamiben. De ez magától nem biztos, hogy kiderül. Megfelelő környezet kell hozzá. Olyan, amiben a tehetség meg tudja és akarja mutatni magát.

A tehetséges gyerekekben ott van a lehetőség, hogy valamiben igazán kiválóak legyenek. Viselkedésük és gondolkodásmódjuk merőben eltér a megszokottól. Lerí róluk, hogy van bennük valami belső tűz, ami nagyon tud lángolni. Ha ideális környezetben lehetnek és támogatják őket, akkor kiváncsiak, kreatívak, humorosak lesznek – csillognak. Viszont ha nincs olyan, ami ezt előhozná belőlük, esetleg a környezetük még kifejezetten hátráltatja is őket, akkor elbújnak.

A Gyémántbogár program megteremti azt a környezetet, amiben a gyerekek meg akarják és meg is tudják mutatni a tehetségüket. Ahol a tehetségből maguk és mások számára is látható alkotó erő lesz. Eredmény: kiegyensúlyozottság, egészséges önbizalom és önbecsülés, csodák, szárnyalás, mások inspirálása, támogatása.


JELENTKEZZ ITT, GYERTEK EL! >>


A Gyémántbogarak kilenc alaptétele és megoldásuk

I. tétel: Önbizalomhiány: „Nem merem megmutatni amit tudok”.

Sokat bírálják. Minősítik. Lenézik talán? Beképzeltnek tartják, ha „túltolja”? Mai gondok ezek. Mintha egy engedélyre várna mindig: lehetsz olyan, amilyen vagy! Ha viszont megerősítik az önbizalmát, akkor megmutatja magát, és ezáltal egyre erősebbé válik.

II. tétel: Önbecsülés hiánya: „Nem vagyok elég jó”.

Amikor ha kész van, azt mondja: „csúnya lett” – és eltakarja. Fél, hogy véleményt fognak róla mondani, mert az várhatóan nem lesz dicséret. Vagy olyan dicséret lesz, amit csak azért mondanak, hogy neki jobb kedve legyen. Ha viszont elfogadja magát, kapuk nyílnak meg!

III. tétel: Kishitűség és negatív gondolkodás: „Úgysem sikerül”. „Minek?”

Kár belefogni. Elkeseredettség, kedvetlenség, céltalanság. Szenvedés tanulás vagy megmérettetés közben (helyett). Átfordítjuk!

IV. Tétel: Maximalista Gyémántbogarak: „Ha nem tökéletes, akkor teljesen rossz”.

Mindennek tökéletesnek kell lennie. Lámpaláz. Nem elég úgy, ahogy sikerült. Örök elégedetlenség. Ha elrontok valamit, másnak kell kijavítani. Ha nem csinálom meg jól, kisebb leszek a szemében. Sőt, lehet, hogy nem fog majd szeretni? Pedig lehetne picit lazítani. Megtanuljuk, hogyan lehet!

V. tétel: Saját árnyékukban elbújt tehetségek: „Inkább bent maradok az alagútban”.

Pedig ha előbújik, csodák történnek: a tehetségével megajándékozhat másokat – akár az egész Világot is!

VI. tétel: Problémás tehetségek: „Mindig a hibáimat javítgatják”.

Pedig ha az erősségeiket emelnék ki, a „problémáik” sem lennének problémák.

VII. Tétel: „Ha önmagam vagyok, akkor mások szemében fura leszek és nem fogadnak el”

Mondhatják akár flúgosnak is. Sőt, ez kifejezetten előny! Megtanítom a gyerekeknek, hogy a furaságuk az előnyük. Igenis lehetnek erősek úgy is, hogy egyediek maradnak! Nem kell letörni a szárnyaikat!

VIII. tétel: „Figyelnek, de nem látnak. Hallgatnak, de nem értenek.”

A Gyémántbogarak akkor lesznek ajándékok, ha megértjük őket. Akkor csoda történik! Hirtelen nagyon csillog a szemük, és a mosolyuk kínmosolyból átalakul valódivá.

IX. tétel: Hogy bírod az igazságtalanságot és a kudarcot? „Mások bezzeg csalhatnak”.

Megtanuljuk, hogyan kezeljük az igazságtalanságot! Miközben mi mindenben korrektek vagyunk, mi az, hogy mások csalással nyernek? Feldolgozzuk!


Az engedélyt megadom!

Néha csak egy engedély kell a gyerekeknek – tudják ők, hogy szuper dolgokra képesek:

Minden sikerül!

Csupa olyasmit csinálunk, amiről korábban azt gondoltuk, hogy azt lehetetlen!
Itt a Gyémántbogár Álomosztály tagjai alkottak egy giganagy gyémántot:


Három szinten át haladunk előre:

?
1. szint:
Felfedezés
Ha még nem találkoztunk.

A rejtőzködő kincsek felfedezése és bemutatkozás.

??
2. szint:
Erősítés
Haladó programok.

Személyes találkozások és közös munka: megerősödés és feltöltődés.

???
3. szint:
Ajándék
Csodák jönnek.

A Gyémántbogár már ragyog, és másokat is felemel.


Nem szakkör. Lendület és ragyogó önbizalom – rajzokon át:

Rajzos eszközökkel segítem a kis tehetségeket, s ehhez nem kell nekik is rajzos tehetségnek lenniük: Lehetnek kimagaslóak mozgásban, táncban, sportban is. Az is tehetségnek számít, aki képes az embereket megérteni, és kiemelkedő érzelmi intelligenciával rendelkezik. A lényeg, hogy ezt a képességét fedezzük fel, mert ha ez előtérbe kerül, akkor a Gyémántbogarunk ajándékká válik mindannyiunk és önmaga számára is!

 

„Rajzokon át arra tanít meg, hogy bízzunk magunkban”

„Ki ne szeretné, hogy a gyermeke magabiztos felnőtté váljon, aki bízik saját képességeiben, önmagában? Robi különleges érzékkel, mérhetetlen szeretettel látja meg, érzi meg a tehetséget, rajzos, játékos foglalkozásain úgy terelgeti a gyermekeket, hogy képessé válnak érteni, elfogadni a saját tehetségüket, nemcsak rajz területen hanem átvetítve azt az élet minden területére.”

Fontányi Piroska, szülő, Pécs

 

„Nagyon szép napot kaptunk tőled ajándékba”

Hát Robi, nem egyszerű az amit csinálsz, nagyon nagy király vagy! Köszönöm a lehetőséget, nagyon szép napot kaptunk tőled ajándékba. Tudod, hasonló dolgokat szeretnének csinálni az emberek mint te, csak ezt nem képesek megvalósítani, neked sikerült!

Én abban vagyok jó, hogy nagyon gyorsan belelátok az emberek lelkébe, rajtad azt láttam, hogy te egy igazi rabbinisztikus, öreg lélek vagy. Jó úton jársz! Mindent köszönök!! Kitartás! ?

Láng Norbert, szülő, Gödöllő

 

„Azt mutatod és tanítod meg, hogy hogy lehet mindenből kihozni a jót”

„Csodálom azt a kisugárzást és odaadást, amit az emberek felé közvetítesz, ezáltal rövid idő alatt a zárkózottabb gyerekek és felnőttek is megnyílnak neked. A teret betöltöd pozitív energiával.

Nagyon fontos, hogy a kis tehetségek megerősítést kapjanak arra vonatkozóan, hogy amit csinálnak az jó és értékes. Te ezt profi módon csinálod, így minden közösen eltöltött idő után egy önbizalommal rendelkező, boldog gyermeket látok. A pozitív visszajelzések erősítik a mindennapi életben is, amit a veled való találkozás előtt csak félve, vagy esetleg nem mert megtenni a kudarctól való félelem miatt, most bátran és önfeledten teszi.
Már az első találkozás alkalmával magával ragadott a fejlesztési módszered. Nem kritikát fogalmazol meg, hanem azt mutatod és tanítod meg, hogy hogy lehet mindenből kihozni a jót.

Mindenkinek csak ajánlani tudom a veled való kapcsolatfelvételt, találkozást és a közösen eltöltött foglalkozásokat, mert találkozásunk megerősített abban, hogy rengeteg rejtett kincs van körülöttünk, melyek csak arra várnak, hogy felragyoghassanak.”

Rumpli Anikó, szülő, Piliscsév

 

„Itt pedig óriási szeretet van, ami mindenkit feltölt”

Robinak érzéke van a különlegesre. Nem fél tőle, élvezi, örül neki. Nem zavaró vagy betiltandó eseménynek tartja a különlegest, hanem megfigyelendő, fejlesztendő, kivételes csodának. Az érték első megjelenési formájának. Számára a tehetség kihívást jelent, és ezzel együtt a saját kreativitását is növeli. Mindig nyitott arra, hogy az egyediségnek egyedi programot találjon ki, amely csak rá szabott.”

Berta Gabriella, tanító
Tiszalúci Arany János Általános Iskola
Gabriella írása itt

JELENTKEZZ ITT, GYERTEK EL! >>

 


Mik a jelei, ha egy gyermekben több van, mint amit megmutat?

  • A csoportban elbújik vagy éppen ellenkezőleg: szerepel, szerepel, szerepel, mert elismerésre vágyik.
  • Egész máskepp reagál mindenre, mint a többiek.
  • Sajátos humora van, szereti a favicceket (nagyon!).
  • Gyakran kérdezi, hogy jó-e amit csinál.
  • Ha megdicsérik, ezt nem fogadja el, lepereg róla.
  • Láthatóan nagyon örül, ha figyelmet kap.
  • Egyéni módon közelíti meg a problémákat.
  • Nagyon kreatív, bármiből bármit képes kihozni, ha elkezdi.
  • Furának mondják mások. Csodabogárnak.
  • Gyakran piszkálják a furcsasága miatt.

Miért hallgass rám?

  • Van, aki született zenész. Ebben őstehetség.
  • Van, aki született festő.
  • Van, aki színpadra termett.
  • Van, akinek a sport a veleszületett tehetsége.

Nekem is van egy született tehetségem:

AZONNAL észreveszem, ha valakiben több van, mint ami előjön.

Akkor is meglátom, ha ő igyekszik elrejteni a képességeit. Elrejti, mert nem meri megmutatni. Nem meri, mert nem hiszi el magáról, hogy elég jó. Nem elégedett magával. Elrejti, mert ha megmutatja, akkor furának nevezik. Bántják. Piszkálják. Ezért inkább elbújik. Aztán a végén még a Világ is megfeledkezik róla.

Az a szuperképességem, hogy észreveszem, ha valakiben több van – egy nagy tömegben is. Egy osztályban. Egy csoportban. De még a villamoson is. Nem tudom, hogy csinálom, csak működik. Nem tudatos. Jön. Szó sincs tesztekről és hetekig tartó felmérésekről: egyetlen találkozás is sokszor elég!

Nem kutatok, inkább találok. És ha találtam, jelzem: szülőnek, tanárnak és persze a gyermeknek is. Ha pedig együtt dolgozunk, kiderül, hogyan lehet ő ajándék a környezete számára!

 

„Nem merek önmagam lenni, mert akkor mások szemében fura leszek és nem fogadnak el”

Ez egy nagy korlát, amit át kell ugrani. Feljebb kell lépni. Ebben segítek annak, akit felfedeztem.

Egy gyermek úgy lesz igazán boldog, ha fura maradhat. Mert éppen a furasága lesz az erőssége!
Ha pedig már erős, akkor példakép lehet a bátortalanoknak.

Piszkálódás és szóbeli bántalmazás – csak mert valaki nem mindennapi

Az iskolás gyerekek mindennapjainak kellemetlen velejárója. Állandó minősítés. Állandó fikázás (bocsánat, erős szavakat használok). Állandó méricskélés. Könnyed verseny helyett versengés, egymás lekönyöklése. Egy rossz pedagógus – van ilyen. Súlyos szavak, melyek hatását nehéz feldolgozni és ellensúlyozni is.

Segítek gyermekednek ezeken felülkerekedni. Segítek elfogadni mások véleményét. Segítek a helyén kezelni mások minősítő, gúnyos vagy bántó megjegyzéseit. Erős lesz a Gyémántbogarad, és begubózás helyett önmaga lesz, vállalva saját különlegességét.

Rajzokkal dolgozom – egyénre szabva.

Mi történik, ha hagyjuk elbújni a gyermekünket?

Alighanem besorolódik a tömegbe, és takarékon éli majd az életét. Nem lesz belőle az, aki lehetne. Ha szerencséje van, később, felnőttként nagy erőfeszítések árán képes lesz még változtatni. Ahogy én is tettem. De jobb lett volna, ha előbb rájövök, mi a tehetségem.

A megerősödött Gyémántbogarakból lesznek a világhírű feltalálók, orvosok, művészek. Hiszek benne, hogy a furák változtatják meg a Világot és varázsolják azt egy jobb hellyé. Segítek gyermekednek azzal, hogy felfedezem benne a rejtett kincset és képes vagyok előcsalogatni azt.

És ha gyermeked különleges tehetség, ami már elő is bújt belőle? Akkor készen is vagyunk?

Ez remek! Gratulálok! Ha máris tudod, hogy gyermeked kivételes képességekkel bír, akkor is érdemes tovább olvasnod. Akkor is érdemes, ha már el is kezdett szárnyalni. Biztos vagyok benne, hogy jót tesz neki, ha megismerjük egymást. Vajon mennyivel van több benne, mint amit eddig megmutatott magából? És hogyan lehet a rejtett képességeit előhozni?

Dolgozunk, ami nem is munka

Ha elkezdjük a közös munkát, akkor hamar ki is derül, mi az, amiben kiemelkedő adottsága van gyermekednek. Az is lehet, hogy abban a legjobb, hogy másokat felemel. Mindenki másképp ajándék! Találkozunk időről időre, és szépen lassan, észrevétlenül fejlődünk. Együtt. Igen, én is, ő is. Adok kapok, kapok, adok. Számomra minden kis tanítvány ajándék az élettől. Mindent megteszek, hogy a helyükre kerüljenek a dolgok: kívánságokat teljesítek és álmokat segítek megvalósulni. Minden lehetséges!

Bántás mögé bújt ragyogás

Aki különleges, azt valamivel mindig piszkálják. Ha könyvet olvas, akkor fura, mert mindenki más tabletezik. Ha úgy öltözik, ahogy akar, akkor fura, mert nem trendi. Ha sokat piszkálják, elbújik. De én észreveszem. Megértem. Már nem lesz egyedül, és elindul.

Egy rossz pedagógus is mérhetetlen károkat tud okozni a gyerekek önbecsülésében. Óvd gyermeked a befásultaktól, mert mély nyomot hagynak az életében!

„Te vagy az igazi gyémántbogár! Te adod az embereknek azt a fényt, amivel valóban elő mernek majd bújni a sötét alagútjukból. Kívánom, hogy minden terved megvalósuljon és hogy rengeteg gyermek szeméből kapd vissza az elveszett fényt!”

Fehér Patrícia

Bélyegek és címkék nélkül

Arra is nagy szükség van, hogy a különleges gyerekek ne kapjanak semmilyen bélyeget: a különlegességük mellett azért menjen a suli is, mert az bizony kötelező. Hiszem, hogy a kettő együtt is működhet. Én biztosan nem nyomok újabb bélyeget a gyerekekre.

Nem befolyásolnak az ADHD, Asperger és társai diagnózisok. Nem ítélem el ezek szakmai részét, de én csak az embert nézem. A címkéken átlátok. Meglátom a csodát, és bennem társra lelnek a gyerekek.

Gyakran fordul elő, hogy a tehetségek elvesznek, mert a „hibáikkal” foglalkoznak mindig, ahelyett, hogy az erősségeiket emelnék ki. A „problémás” gyerekek gyakran kiemelkedő tehetségek.

Segítek rálelni a különleges gyerekekben rejlő rejtett kincsre. Segítek az éppen csak felvillanó gyémántot kiemelni a szürkeségből. Mert a Gyémántbogarak köztünk élnek – és persze mindegyikük különleges valamiben! Ráfordulunk a felszállópályára. Együtt dolgozunk, ezzel egymást emeljük fel. Összhangot teremtünk, és irány a végtelenbe – és tovább!

Végre találtam egy normális embert, aki ugyanolyan bolond mint én!” – Eszter, címkék nélkül.

Amikor az iskolai osztályokban tartok foglalkozásokat, az én szememben világítanak a Gyémántbogarak! Ilyenkor jelzem az osztályfőnöknek, hogy állok rendelkezésére azoknak, akik számára a programom szimpatikus.

Felkeresem azokat is, akiknek nem jut annyi lehetőség. Messzire is elmegyek értük. Harcolni nem fogok miattuk. De nekik is állok rendelkezésükre.

Minden tudásom azoké, akik hajlandók megélni a saját csodájukat. Akik hajlandók kibújni a csigaházból. A szürkeségben megbúvó gyémántoké. Segítek nekik megcsillanni, felülkerekedni a gondokon és tovább ragyogni.

Kondás Borókával, Gyémántbogár díjassal az egy éves mentorprogram egyik találkozóján

Boldog gyermek – boldog család

Ez egy körforgás: amit teszek a gyerekekért, nem csak őket hozza pozitív lendületbe. Mindig oda jutunk, hogy a családon is dolgozunk. A Gyémántbogarak már csak ilyenek: megcsillannak egy picit, és minden új lendületet vesz. Elkezdenek igazán működni, és boldoggá teszik környezetüket. A szülőkben gátlások oldódnak, s minden olyan egyszerű és békés lesz.

Ily módon nem csupán a gyerekek pillanatnyi hangulata javul, hanem a környezet is. Ez pedig már pozitív spirál. A jó tanító elengedheti a tanítványa kezét, mert tudja, hogy kezébe adta azokat az eszközöket és tudást, mely az önálló, boldog élethez szükséges.

Szárnyaló és erős Gyémántbogarak: ajándékok

Engedjük szárnyalni, aki képes rá! Ha pedig már szárnyal, akkor ezzel másoknak is segít! Vannak olyan Gyémántbogarak, akik már erősek és hisznek magukban. Tudják, hogy a furaságuk éppenhogy az egyik legnagyobb előnyük, és ezt kihasználva ragyognak! Ők az ajándékok azoknak, akik még nem mertek igazán elindulni. Az erős Gyémántbogarak nagy példaképek, igazi hősök. Az erős Gyémántbogarak nekem is példaképek!

A cél nem más, mint gyengéből erőset varázsolni – számíthatsz rám!


Vámos Robi, a Táblácska és a Gyémántbogár alapítója, végzett Diadal coach vagyok.

Küldetésem: Pozitív változásokat hozni az emberek életébe.

Saját bogaraimmal: Petivel és Virággal

Segítek az embereknek jóból még jobbnak lenni. Segítek megtalálni a boldogságukat és önmagukat.
Kihozom a gyerekekből, ami elbújt vagy elrejtették a nehézségek. Lelkesítem és felemelem őket.

Megtalálom a közös hangot a kivételes emberekkel és a született tehetségekkel – hiszen magam is sokáig elbújtam, nem voltam önmagam.

Gépészmérnökként végeztem, s húsz évnyi útkeresés majd önfejlesztés után vagyok ott, ahol most. A Táblácska alapítójaként egy sokezer ember életét jobbító küldetésért dolgozom nap mint nap. Csaknem kétszáz iskolai osztályban tartottam már rendhagyó rajzos foglalkozásokat, s több ezer gyermekkel dolgoztam már együtt.

Szeretem csinálni. Szeretem látni a változást és örömmel tölt el, hogy előbújnak és önmaguk lesznek a Gyémántbogarak.

A Gyémántbogár programmal a célom, hogy ragyogó önbizalmat és szárnyaló lendületet adjak a gyerekeknek úgy, hogy kivételesek maradhatnak!

Mert a Gyémántbogarak különlegesek. Nem mindennapiak. Esetleg különcek és furcsák. Kicsit bolondnak nézik – talán bántják is őket? Közben pedig csodás lelkek. Vagy akár született tehetségek. Ajándékok mindannyiunknak – vagy azzá válhatnak.

Az átváltozásukban segítem őket: felfedezem, majd felemelem a Gyémántbogarakat. Ha pedig már csillognak, segítek nekik, hogy ez a csillogás tartós legyen, és maguk is felemelhessék azokat a Gyémántbogarakat, akikre ők rátalálnak.

Teszem mindezt diagnózis hegyek és pszichotesztek nélkül. Ember az embernek. Végtelen szeretettel és ezer százalék figyelemmel.

Lendületbe hozom őket, mert erre nagyon nagy szükség van mostanában.

JELENTKEZZ ITT, GYERTEK EL! >>