Miért nem tiéd Willy Wonka csokigyára?
Facsard ki magadból és belőlem az ötleteket!
Fogadjunk tíz centben: A Te céged is lehet olyan, amiről a fél ország beszél!
Terence Hill mondja az „És megint dühbe jövünk”-ben: „Fogadjunk, hogy több narancslevet tudok meginni, mint maga kifacsarni! Fogadjunk tíz centben!” Fogadjunk tíz centben, hogy Te is lehetsz könnyed, humoros, de közben mégis profi!
A jó dolgok sokszor egyszerűbbek, mint gondoljuk:
Ezt mind TUDOD, de MÉGSEM CSINÁLOD. Nem csinálod, mert:
- NEM ÉRDEKESEK AZ ÖTLETEID – legfeljebb Neked tetszenek.
- NEM KUKÁZOL JÓL – vagyis nem választottad ki a működőképes ötleteket.
- NEM VALÓSÍTASZ MEG… semmit.
Eredmény: U-NA-LOM! Egy a sokból. Szürke egér a betondzsungelben. Ugyanolyan, mint a konkurenciád.
Lehetsz Te is színes, ötletes, kreatív, innovatív, különleges. Olyan, akiről beszélnek. Akiről akkor is beszélnek, ha éppen nem reklámozol. Hiszen olyasmit látnak Nálad, a Te cégednél, a Te szolgáltatásodban, ami több, mint meglepő. Játékos, de mégis nagyon komoly.
A KREATÍV és ÉRDEKES cég titkos receptje, amiért még Mr. Willy Wonka is kinézne a csokigyár kapuján:
Vigyünk bele spirituszt: Leülünk, és két órában annyi ötletet kapsz, amennyi már kilóg a kockás füzetedből. Közben pedig kukázunk lelkesen! Hiszen nem lenne jó csak a barátaid dicséreteire hajtani, eredmény meg sehol. Neked megvalósított, működőképes ötletekre van szükséged.
Olyan ötleteket fogsz zsebre vágni, hogy alig várod majd, hogy hazaérj, és végre nekiláss a megvalósításnak.
Legyen Tiéd Willy Wonka csokigyára:
Olyan ötleteket adok, amik játékossá, meglepővé, könnyeddé teszik a cégedet és annak megjelenését a vevők felé. Mindezt úgy, hogy nem válsz bohóccá: a humorban nem ismerünk tréfát!
Professzionális maradsz és mégis érdekes: ezt keresik a legjobb ügyfeleid.
A megvalósításban is segítek: ha úgy érzem, szükséged van arra, hogy az ötletek megvalósításában segítséget kapj valakitől, nem fogom ezt elhallgatni. De előbb…
Ismerd meg a módszert, amit a Táblácskánál alkalmaztam először, és saját magamat is megleptem az eredménnyel!
Intenzív beszélgetés, játékosító és jegyzetfüzetkitömő ötletekkel.
A konzultáció díja (nettó):
2 óra: 60.000 Ft
4 óra: 100.000 Ft
8 óra – egy teljes nap: 200.000 Ft
A díj az időpont egyeztetése után küldött hivatalos díjkérő alapján előre fizetendő.
„A gyorsan változó gazdasági környezet kihívásainak csak az igazán hatékony vezetők tudnak megfelelni. Robi látásmódja egészen meglepő kreativitással párosul, ez pedig a változáshoz, változtatáshoz – véleményem szerint – ma elengedhetetlen. Szívből ajánlom mindenkinek, aki új utakat keres!”
Székely Gábor, partner, Profiles International Hungary Kft.
Olyan terméked van, amit vásárolnak?
Olyan szolgáltatásod van, amit sokan igénybe vesznek?
Ez remek! De ha lehet olyan is, amiről beszélnek, akkor miért ne?
Kiknek ajánlom leginkább a találkozót?
- Cégvezetőknek, pozitív hozzáállású vállalkozóknak
- Marketingorientáltaknak, akik a marketingre befektetésként tekintenek
- Akiknek a terméke vagy szolgáltatása kiváló, és erre hajlandó garanciát is vállalni
- Akik azt szeretnék, hogy szolgáltatásukról vagy termékükről beszéljenek az emberek
- Akik azt szeretnék, hogy felfigyeljenek rájuk a vevők, és terjedjen a hírük
- Akiknek van humorérzékük.
Kiknek nem való ez a program?
- Akik mindig csak ötleteket gyűjtenek, de semmit sem hajlandók megvalósítani
- Akik szerint felesleges kiadás a jó ötletekre pénzt kiadni
- Akit zavar, hogy esetleg kék a hajam és meglepő ötletekkel állok elő
- Akiknek nincs vállalkozása, vagy szerinte a vállalkozás egyenlő a csalók játékával
- Akik mások üzletéhez szeretnének hasonlítani
- Akik a tanulásra és a fejlődésre kiadott pénzt befektetés helyett kiadásnak tekintik.
FIGYELEM 1: Ez nem marketing konzultáció!
Nyilván szóba kerülnek marketing kérdések, de nem ez lesz a fő téma.
Ha mégis erre terelődne a szó, akkor a marketing, márkaépítés témájában profi szakértőket fogok javasolni, akik az adott kérdésben nekem is rendszeresen nyújtanak kiváló segítséget.
FIGYELEM 2: Csak saját ötleteket adok!
Nem mások ötleteit adom tovább, hogy aztán learassam a babérokat.
Az eredeti ötletek az igaziak, melyeket pontosan a Te cégedre, szolgáltatásodra adok.
Így aztán másoknak nem is javaslom azokat a konkrét ötleteket, melyeket Neked adtam.
Megvalósítanod egyenesen kötelező, hiszen ha valahogyan az derül ki, hogy a fiók mélyén landolt, amiről beszéltünk, akkor bizony nem volt sok értelme eljönnöd.
Ha egy forradalmi ötletet úgysem valósítasz meg, akkor akár ajánlhatom másnak is. De Te nem fogsz így járni, mert remek megvalósító vagy – igaz?
Toalett garancia:
Ha az első óra végén úgy gondolod, hogy beszélgetésünk teljesen haszontalan vagy nagyon nem arra tart, amerre gondoltad, és várhatóan nem is lesz jobb, bevetheted a „toalett trükköt”: Kiosonsz a mosdóba, és távozol a hátsó kijáraton.
A pénzed visszajár, s én megértelek: hiszen Te vagy a fontos itt. Békében válunk el, harag nélkül, hiszen arról igazán nem Te tehetsz, hogy nem kaptál tőlem elég ötletet! Sőt:
Narancslé garancia:
Ha a konzultációt nem sikerül belőlem legalább 5 darab „a mindenit típusú” ötletet kifacsarnod, elismerem, hogy Te győztél:
Amint hazaértem, küldök Neked ajándékba 5 kilogramm érett, friss, lédús narancsot, amit otthon nagy bánatodban kifacsarhatsz.
FIGYELEM 3: Paradigmaváltás készülőben!
Vigyázz: a találkozás ALAPJAIBAN változtathatja meg a kreativitással és a humorral kapcsolatos véleményed.
A konzultáció díja hivatalos díjkérő alapján, előre fizetendő.
A konzultáció helyszíne Dunakeszi, Táblácska műhely, Gyémántbogár terem, itt: