Csoportos rajzos ONLINE foglalkozás gyerekeknek

Mindig más témával, mindig spontán alakítva.

Feltölt, felemel, vidámít és magabiztossá tesz. Nem csak rajz: önismeretet és önbizalmat fejleszt.

A program hasonló az osztályoknak megtartott Rendkívüli Rajzórákhoz, leszámítva, hogy ide bárki jelentkezhet.

🗓️ FOGLALJ IDŐPONTOT ITT >>

A tiszteletdíjat megtalálod a foglalási naptárban a választott programra kattintva.

 

Rendhagyó és rendkívüli rajzos szemléletfejlesztő interaktív órák,
melyeket nehéz elfelejteni:

Önbecsülés, önbizalom, sikerélmény, empátia és ragyogás.

A foglalkozás felemeli a gyerekeket. Magabiztosságot ad, a legtöbben meglepődnek, hogy mi mindenre képesek.

Az óra változást hoz:

– önmagával örökké elégedetlenből saját magát elfogadó

– fegyelmezetlenből a közös célért együtt dolgozó

– csúfolódóból megértő és elfogadó

– aggresszívből mindent megbeszélni képes

– kirekesztettből befogadott

– kirekesztőből befogadó

– egymást minősítgetőből megfigyelő és megértő

– önzőből a csapat sikeréért tenni akaró

– másokat lehúzóból másokat lelkesítőstresszesből nyugodt

– elrettentőből példamutató

 

Figyelem 1: NEM rajzóra!

Nem rajzot tanítok, hanem egy szemléletet – rajzokon keresztül. Van egy életfelfogásom, s ennek egyik átadási módja, hogy rajzolok. Nyilván néhány rajzos trükköt hazavisznek a résztvevők: pedagógusként, szülőként is tudod majd alkalmazni az itt „ellesett” elemeket.

Figyelem 2: NINCS pedagógus, sem pszichológus végzettségem.

Gépészmérnökként végeztem és egy igen nagy kanyar után vagyok ott, ahol most vagyok. Sőt. Amikor rájöttem, hogy lételemem a gyerekek és a tanítás, mentorálás, minden egészen új fordulatot vett.
Csak akkor hívj el hozzátok, ha nem zavar, hogy nincs pedagógus diplomám. Nem a szokványos oldaláról közelítem meg a dolgokat! Olvasd el itt Berta Gabriella tanító írását erről!

Coach végzettségem viszont van, sőt, gyakorlatom is. Ösztönösen ráérzek, melyik osztályban mire van szükség.

Figyelem 3: Gyémántbogár riasztás!

A foglalkozáson számomra Világítanak a rejtett őstehetségek, vagyis a Gyémántbogarak! Nem az a célom, hogy tehetségeket keressek. De ha találok, nem fogom eltitkolni. A foglalkozás után lesz akinek ajánlom a folytatást!

 

Mit tanul, aki részt vesz egy ilyen foglalkozáson?

  • Önbizalma szintet ugrik, és állítom, hogy centikkel magasabban megy haza, mint ahogyan érkezett!
  • Sosem mondja többé, hogy „nem tudok” rajzolni. És sokkal kevesebb dologra mondja ezt úgy általában is.
  • Megtanulja helyén kezelni a saját magával szemben támasztott elvárásokat – nem viszi túlzásba ezentúl.
  • Felismeri a saját és mások érzelmeit.
  • Jobban elfogadja a társait olyannak, amilyenek – csökken a kéretlen véleménnyilvánítás, piszkálás, belekötés.
  • Megtanul kezdeményezni. Elkezdeni valamit. Akár kicsit, akár nagy dolgot. Mert össze meri „firkálni” a szépen letörölt, üres táblát!
  • Megtanulja a lényeget meglátni – mindenben. Először a süni lényegét, de aztán már az elefánt is megy. Végül rááll a gondolkodása arra, hogy igen, ez a lényeg, aha, ezt ábrázolom, mert ezt már tudom!
  • Megtanulja más nézőpontok elfogadását. Hogy valaki ÍGY rajzol elefántot. Valaki ÚGY. Valaki így gondolkodik, Valaki úgy! És így 5+5 = 10, de 7+3 is  10 és 2+8 is 10!
  • BÁRMIBŐL lehet BÁRMI. Ha tudjuk, mit akarunk, akkor a cél vezérel, nem a kréta a kezünkben. Biztosan ki tudjuk fejezni magunkat! Semmi sincs veszve!
  • Az én órámon MINDENKI lesz a leglelkesebb!
  • Megtanulja azt, hogy figyelni kell arra, aki a táblánál szerepel. Rám is, de a társaira is. Mert csak így tudja elvégezni a feladatot. Kell a figyelem!
  • Ki mer állni a többiek elé, és bátran, velük szembe fordulva el tudja mondani, mit szeretne! A táblánál pedig bebizonyítja, hogy igen, sikerül is!
  • Én is tanulok: megtanulom, mennyire sokfélék a gyerekek, az emberek, és mennyire sokféleképpen lehet nekik sikerélményt adni!

Mindig ugyanaz a téma, fix előadással jössz?

Dehogy! Az óra mindig más. És érdemes újra választanod, mert mindig mással készülök!

Mire lesz szükség?

  • Kb. egy óra időre.
  • Nyitottságra és kedves arcokra.
  • Humorérzékre – a program és a szöveg nem mindennapi, meglátod!
  • Grafitceruzára, papírra.
  • Egy biztos helyre, ahová mindenki elrejti a radírját – erre ugyanis nem lesz szükség!
  • Csendes szobára vagy nyugalmas külső helyszínre.
  • Befogadó csoporttagokra.

Mi a „tematika”?

A csoportok és a résztvevők annyira sokfélék, hogy nincs állandó módszerem. Képes vagyok viszont villámgyorsan ráhangolódni a csapatra. Meglátom, kik a leglendületesebbek és kikkel kell többet foglalkozni a többiekhez képest. Így lesz minden foglalkozás más. Így lesz színes!

Van egy szerszámosláda a fejemben, melyben sok, változatos feladat bújik meg. Mindig tudom, melyikre van éppen szükség: ezt vesszük elő, és ezzel dolgozunk. És ezeket a feladatokat később is lehet ám használni!

Mennyibe kerül?

A program tiszteletdíja 500 Ft / fő.

Ez nem titkos akció, mindenkinek jár.
Kérlek, beszéld meg ismerős gyerekekkel is a lehetőséget, hátha őket is érdekli!
Azért is hasznos, ha ismerőseid közül többen részt vesznek, mert így lesz kivel megbeszélni a közös tapasztalatokat.

🗓️ FOGLALJ IDŐPONTOT ITT >>