Referenciák

Gyémántbogár számok
Óra Robi módra: 310 osztály
Iskolában meglátogatott gyerekek: kb. 7.000 iskolás
Egyéni tanítványok: 111 Gyémántbogár
Álomosztály tagok: 8 fő
Mentoráltak: sok 🙂
Gyémántbogár Zárt csoport: 370 tag
Sokat gondolkoztam, hogyan írjam meg, hogy mit adok a gyerekeknek és a szülőknek.
Úgy döntöttem, hogy inkább meséljék el ők, hogy mit kaptak.

Ajánlások, vélemények

“Hatalmas űrt tölt be”

A gyerekek tele vannak kincsekkel, ezt felfedezni, ápolni a pedagógusok és szülők legnagyobb és legfontosabb feladata. Robi és a Gyémántbogár kezdeményezés hatalmas űrt tölt be ezen a területen, hiszen a sok egyéb “kötelező” tennivaló mellett éppen ez a nagyon fontos terület az, ami kevesebb figyelmet kap.

Szorítok Robinak ehhez a kreatív, a szülők és gyermekek életét is jobbá tevő küldetéshez és remélem, hogy mihamarabb ellepik az ország iskoláit a gyémántbogarak.

Vida Ágnes, pszichológus
www.kismamablog.hu



Kondás Andrea, Kondás Boróka édesanyja
és Jónyer Angéla tanító, gyógypedagógus, Dunakeszi Szent István Általános Iskola


“Arra tanít meg, hogy bízzunk magunkban”

“Ki ne szeretné, hogy a gyermeke magabiztos felnőtté váljon, aki bízik saját képességeiben, önmagában?

A mi esetünkben diszlexia, diszgráfia nehezíti lányom fejlődését, és a rajzos órák eredménye képpen, bátrabban áll neki a feladatoknak egyre nyitottabb, érti, hogy mindenki másképpen fejlődik, és mindenkinek vannak értékei. Robi rajzzal fejleszt, de nem rajzolni tanít, arra tanít meg hogy bízzunk magunkban, és ha nem a szokványos módon, akkor máshogy, de menni fog. A sikerélmény, és az önbizalom a lényeg.

Arra eszméltem hogy annyi pozitív energiát kaptunk a Gyémántbogár kapcsán, hogy még a mai napig kitart, és rám, szülőre is hat. Sokkal kitartóbb lettem, és még türelmesebb, több energiám van kutatni a napi tanuláshoz szükséges módszerek után, mert egyszerűen csak még jobban értjük és elhisszük hogy érte megéri. És a többi szülőt is tudtam biztatni, hogy tartsanak ki, és keressék meg gyerekeikben a jót, amivel, tudják emelni őket.”

Fontányi Piroska, gyógypedagógiai asszisztens, szülő
Pécs


“Nagyon szép napot kaptunk tőled ajándékba”

Hát Robi, nem egyszerű az amit csinálsz, nagyon nagy király vagy! Köszönöm a lehetőséget, nagyon szép napot kaptunk tőled ajándékba. Tudod, hasonló dolgokat szeretnének csinálni az emberek mint te, csak ezt nem képesek megvalósítani, neked sikerült!

Én abban vagyok jó, hogy nagyon gyorsan belelátok az emberek lelkébe, rajtad azt láttam, hogy te egy igazi rabbinisztikus, öreg lélek vagy. Jó úton jársz! Mindent köszönök!! Kitartás! 🙂

Láng Norbert, szülő, Gödöllő


“Amit nem lehet megvenni pénzzel”

“Nekem azt adta Robi, amit nem lehet megvenni pénzzel. Boldogságot és szeretetet. Azért ajánlanám másoknak, mert öngmagad lehetsz és Robi elfogad akárki is vagy.”

Diós Lara (12), tanuló


“Tudom, hogy nem vagyok egyedül”

“Elmondhatatlanul jó érzés hogy el tudom hinni, hogy valóra tudom váltani az álmaim, illetve hogy tudom, hogy nem vagyok egyedül a furcsaságommal.”

Bali Barbara (14), tanuló


“Te lehetsz neki biztos pont a jövőben, akár tíz év múlva is”

“Kedves Robi!
Köszönjük szépen, hogy eltölthettünk egy csodálatos délutánt Veled! 🌞

Úgy láttam Hédi fantasztikusan érezte magát: rajz, zene, játék, bohóckodás. 😊 A személyiséged is tetszett neki, ha nem így lett volna, nem marad. Egy auti mindig őszinte, és nem kertel. Úgy láttam, a szimpátia kölcsönös. Nem félek attól kicsit sem, hogy nem fogjátok megérteni egymást. Én hosszútávon látom magam előtt a jövőt. Már most is nagyon jó, de később még inkább az lehet.

Hédi nagyon sokat fejlődik (mint minden gyerek persze) csak ő egy picit más világban. Nem rosszabb, csak más.💎 És én ott látom a te erősségedet, hogy hosszútávon tudnál neki sokat segíteni, főleg mikor már lehet beszélni Hédivel. Tudom, hogy nem autizmus specifikus fejlesztést tartasz, nem is ezért jöttünk, hanem rajzolni és a rajz által fejlődni.🌼 Nagyon örülök és köszönöm, hogy nem félsz ettől, és így is bevállalod. 🙏

Minden kornak megvannak a maga kihívásai, mikor kezdődik a suli, a kiskamasz, a nagykamasz kor, és szeretem, ha Hédinek vannak segítői, olyan emberi kapcsolatai, ami nem rokoni és nem korabeli, hanem mint te, aki tapasztalt sok mindent és nagyon oda tud figyelni rá.💖 Egyelőre nekem a legfontosabb, hogy Hédi boldog, kiegyensúlyozott legyen. Ehhez megadjuk a szerető, támogató hátteret, és úgy látom, érzem, hogy te ebbe tökéletesen illesz, mivel így állsz Hédihez 😊 Nagyon nagyon örülök, hogy mehetünk még 😍 és Hédi is!

Boldogan újságolta mindenkinek, hol járt és mit kapott tőled.💎🐞 A jelvénnyel és a buborékokkal aludt tegnap, ebből is tudom milyen fontos és szép volt neki a Veled töltött nap. 💿 Az autik világa más világ, de csodálatos. Nagyon nagyon remélem hogy sokáig rajzolhat majd veled Hédi és köszönöm! Hédit ismerve, rajta nem múlik majd . Akit egyszer a szívébe zár, az ott is marad. Eddig ez a tapasztalat. 💗 És szerintem Te lehetsz neki biztos pont a jövőben, akár tíz év múlva is.0⃣ Remélem az élet és a körülmények is engedik. Én abszolút pozitívan látom a jövőt. 🔮 Hédiét és a Veled közös jövőt is 💕”

Széplaki Szilvia, szülő
Pécel


“Itt pedig óriási szeretet van, ami mindenkit feltölt”

Robinak érzéke van a különlegesre. Nem fél tőle, élvezi, örül neki. Nem zavaró vagy betiltandó eseménynek tartja a különlegest, hanem megfigyelendő, fejlesztendő, kivételes csodának. Az érték első megjelenési formájának. Számára a tehetség kihívást jelent, és ezzel együtt a saját kreativitását is növeli. Mindig nyitott arra, hogy az egyediségnek egyedi programot találjon ki, amely csak rá szabott.”

Berta Gabriella, tanító
Tiszalúci Arany János Általános Iskola
Gabriella írása itt


“Szeretetteli rácsodálkozással, ítélkezéstől és minősítéstől mentesen”

“Nagyon fontos dolgot teszel: időt és figyelmet szánsz a gyerekekre, mindezt szeretetteli rácsodálkozással, ítélkezéstől és minősítéstől mentesen.

Önmagában az, hogy egy továbbképzésen találkoztunk, mutatja azt a felelősségteljes hozzáállást, amellyel a munkádra tekintesz. Az, hogy remekül szót értesz a gyerekekkel, nagyban köszönhető annak, hogy meg tudtad őrizni ezt a befogadó, nyitott és kíváncsi hozzáállást, ami kisgyermekként még mindannyiunkat jellemez. Örülök, hogy megismertelek és jó szívvel foglak ajánlani bárkinek, aki a gyermekének vidám, hasznos és önbizalomnövelő foglalkozást keres. Én magam is teljes biztonsággal és bizalommal bíznám rád saját gyerekeimet.”

Göntér Mónika, coach, tréner
www.gontermoni.hu

 

referenciák, konkrét esetek >>


Médiamegjelenések

Bemutató a FEM3 Caféban:

Telekeszi TV:

Kanizsa Televízió:

még több hír a médiából >>


Gyerekszáj

még több kincs a gyerekektől >>


Történetek, sztorik, csodák

Hogy mondta ki, ha nem is beszél?

Amikor bekiabálják a gyerekek egyszerre, hogy “ZSIRÁÁÁÁÁÁF!!!”
A tanító elsápad, és a mobiljához nyúl.

Az első padban ülő kislány eddig is szépen rajzolt. 8 éves. Tükörírással ír. Fejjel lefelé rajzol. Pontosan egyforma szíveket sormintáz.

De még egy szót sem mondott ki hangosan az iskolában.

Hogy mondta ki, ha nem is beszél?


Barni már színez

“Kedves Robi!
Nagyon szeretném elmesélni Neked nagyon röviden, mert kell, hogy tudj róla, hátha egy-egy nyűgös napon eszedbe jut és jobb kedvre derít, tovább lendít.

Kisebbik fiam, Barnabás most elsős. A nyáron “elfelejtett” színezni és rajzolni. Kínszenvedés volt az olvasás munkafüzetben a színezés, illetve firkálás…”

bővebben Barni története…


Ijesztőből szerethető – Lili színei

Régen utált rajzolni, és a színezés ősellenség volt.


Ma már minden nap rajzol és mindent kiszínez, ráadásul gyönyörűen, ahogy Robi mutatta.

A rajz és a beszélgetések által megnyílt, már nem rejti el olyan mélyen az érzelmeit.

bővebben Lili színeiről…

 


Nem depizhetek. Most. – Kettőről négyre tíz perc alatt

A neveket megváltoztatva íme egy villámgyors messenger-coaching:

A főszereplő: Judit. Judit 13 éves, hetedikes. Dúl a szerelem, dúl a kamaszkor, dúl a lázadás. Összetört szívek, nagy drámák korszaka. Épp az egyiknek kellős közepén vagyunk.

Hogyan sikerült előrelendíteni őt?

a teljes beszélgetés és eredménye…

még több sztori >>