Rajzos szemléletformáló vendégórák – nem hétköznapi módon

👥 Résztvevők száma: 10-30 fő
↕ Kiknek ajánlom: Általános iskolától érettségiig
🕰 Időtartam: 2 x vagy 3 x 45 perc
🌐 Helyszín: országosan, sőt 🙂


Őrbottyáni hangulat az óra után

🗓
Előjelentkezés a következő tanévre:

Érdemes most jelentkezni, mert nagyon hamar megtelik a naptár.
Az időpontot legfeljebb módosítjuk, ha szeptemberben meglesz a végleges órarendetek.

 

KÉRÉS!

Szeretném, ha egy iskolában több osztály is részesülne ebben az élményben. Ha már ott járok, akár egymás után három osztálynak is örömmel tartom meg a foglalkozást. 2×3 óra vagy 3×2 óra is lehetséges, és így az útiköltség is csökken.

Ez nem titkos akció, mindenkinek jár:
Kérlek, beszéld meg kollégáiddal a lehetőséget, hátha őket is érdekli!
Azért is hasznos, ha egy iskolából több osztály is részt vesz, mert így lesz kivel megbeszélni a közös tapasztalatokat.

 

TISZTELETDÍJAK ÉS JELENTKEZÉS >>

Önbecsülés. Önbizalom.
Figyelni egymásra. Elfogadni egymást.

rajzos-szemleletfejlesztes-detti-20160923-logo-honlapra“Kb. 5 perc alatt levetted, hogy ki milyen, és direkt olyan feladatokat adtál, ami felerősíti a dolgokat. Különleges élmény volt látni az osztályt ebből a szemszögből.”

“Mindenki önmagát adta, nagyon önmagát. Sokat segített nekem, végig jegyzeteltem.”

“Olyan problémákat is feltárt, amiket most időben észrevettem, mielőtt nagy baj lenne belőle.”

 

Dupla vagy tripla óra napközben: Ismerd meg!

 

Az óra változást hoz:

  • önmagával örökké elégedetlenből saját magát elfogadó
  • fegyelmezetlenből a közös célért együtt dolgozó
  • csúfolódóból megértő és elfogadó
  • aggresszívből mindent megbeszélni képes
  • kirekesztettből befogadott
  • kirekesztőből befogadó
  • egymást minősítgetőből megfigyelő és megértő
  • önzőből a csapat sikeréért tenni akaró
  • másokat lehúzóból másokat lelkesítő
  • stresszesből nyugodt
  • elrettentőből példamutató

A foglalkozás előtt meg is beszéljük, mi legyen a fő cél – aztán kezdhetjük is!


Figyelem 1: NEM rajzóra!

Nem kell aggódnod, nem a rajztanár helyett vagyok, hogy helyettesítsem vagy (jaj) leminősítsem őt. Nem rajzot tanítok, hanem egy szemléletet – rajzokon keresztül. Van egy életfelfogásom, s ennek egyik átadási módja, hogy rajzolok. A rajzokon keresztül könnyen átmegy a szemlélet is. Nyilván néhány rajzos trükköt hazavisznek a résztvevők – de ez kifejezetten nem rajzóra! Mégis imádni fogod, és pedagógusként, szülőként is tudod majd alkalmazni az itt “ellesett” elemeket.

Figyelem 2: NINCS pedagógus, sem pszichológus végzettségem.

Gépészmérnökként végeztem és egy igen nagy kanyar után vagyok ott, ahol most vagyok. Sőt. Amikor rájöttem, hogy lételemem a gyerekek és a tanítás, mentorálás, minden egészen új fordulatot vett.
Csak akkor hívj el hozzátok, ha nem zavar, hogy nincs pedagógus diplomám. Nem a szokványos oldaláról közelítem meg a dolgokat, lásd a képen! Olvasd el itt Berta Gabriella tanító írását erről!

Coach végzettségem viszont van, sőt, gyakorlatom is. Ösztönösen ráérzek, melyik osztályban mire van szükség.

Nagyon szeretik a foglalkozást, akik részt vesznek rajta. De részrehajló és önző vagyok: én is imádom. Szeretek tanítani. Mert tudom, hogy amit teszek, az kiragadja a gyerekeket és a tanítókat is egyaránt. Kiragadja a szürke és esetenként fásult hétköznapokból.

Figyelem 3: Gyémántbogár riasztás!

A foglalkozáson számomra Világítanak a rejtett őstehetségek, vagyis a Gyémántbogarak! Nem azért megyek az osztályba, hogy tehetségeket keressek. De ha találok, nem fogom eltitkolni. Az órák után elmondom, kiket milyennek láttam, és általában 2-3 névjegyet is adok, hogy a szülők meg tudjanak keresni. Ajánlom a folytatást a felfedezettek számára!

Akik munkámat tanácsokkal és szakvéleményekkel segítik:

Vida Ágnes

pszichológus
www.kismamablog.hu


Berta Gabriella

tanító
Tiszalúci Arany János Általános Iskola


Jónyer Angéla

tanító, gyógypedagógus
Dunakeszi Szent István Általános Iskola


Szabó Eszter

klinikai szakpszichológus


Elő az önbizalommal!

Nagy szükség van az önbizalom fejlesztésére. Olyan nincs, hogy valamit nem tudok. Nem tudok rajzolni? Ugyan már! Nézd meg ezt a táblát:

Szekszárd, Dienes Valéria Általános Iskola: Minden sikerülhet, ha együtt csináljuk!

Rajzos szemléletfejlesztés? Milyen módszertannal?

Hogy pontosan hogyan csinálom? Ezt élőben tapasztalhatod meg igazán: hívj el! Boldogan megyek, nagyokhoz és kicsikhez egyaránt.

Mert a sündisznón és a pálcikamacskákon keresztül egészen bonyolult dolgokat is megértünk! Lesz bátorságunk elkezdeni a dolgokat, mert valami biztosan lesz belőle! Legfeljebb másképp fejezzük be, mint ahogy elterveztük. Na és? Nem probléma!


Ahogy a szakértők látják:

“Segít a gyerekeknek megélni a belső szabadság, felszabadultság érzését”

verba-andrea-vamos-robi

“Nem “csak” önbizalma fejlődik, hanem önismerete is. Ezáltal előtérbe kerülnek azon rejtett képességei, melyek számára is új, eddig ismeretlen élményt adnak. A rajz teret ad a játékos kísérletezésnek, vagyis megvalósul a tapasztalati úton való ismeretszerzés, a játszva tanulás, az így szerzett ismeretek és pozitív élmények rögződnek a legmélyebben későbbiekben.

Az elkészült, mások számára is felismerhető produktum (rajz) feletti sikerélmény következtében az önértékelés is nő, a magáról alkotott belső kép minőségileg magasabb szintre jut. Ez rendkívül fontos, hiszen a későbbiekben ez határozza meg, hogy mit közvetítünk kifelé, gyermekként, majd felnőttként milyen célokat tűzünk magunk elé, azaz mennyire leszünk sikeresek.

A siker felnőttként is boldogabb életet eredményez, ennek alapja, hogy mindezt gyermekkorban megtapasztalja. Egy ilyen foglalkozás fejleszti a finommotorikát, kreativitást, koncentrációs képességet, EQ-t vagyis érzelmi intelligenciát, a belső, rejtett érzések kifejezésre juttatása segít a gyerekeknek megélni a belső szabadság, felszabadultság érzését. Mindezek a tanulási teljesítmény növekedésében, a siker elérésében, az önkép fejlődésében, a boldog felnőtté válásban meghatározó jelentőséggel bírnak.”

Verba Andrea, fejlesztő pedagógus, Szeged

 

“Nagy szükség van arra, hogy valaki visszavezesse az embereket – legyenek bármekkorák – önmagukhoz.”

szabo-eszter-vamos-robi

“Olyan dolgokat fogalmaztál meg, amiket alapvető hiányosságnak látok, és valóban, már az alsó tagozatosoknál elkezdődik az uniformizálás, a rejtett képességek még mélyebb elrejtése.

Olyan dolgokat adsz vissza ezekkel a foglalkozásokkal a gyerekeknek, amik sokat segíthetnek nekik a későbbiekben abban, hogy felnőttként megállják a helyüket az életben, képesek legyenek innovatívan gondolkodni, a megoldásra fókuszálni.

Remélem, még sokáig tudsz ilyen elképesztő és egyedi dolgokat csinálni, mert nagy szükség van arra, hogy valaki visszavezesse az embereket – legyenek bármekkorák – önmagukhoz.”

Szabó Eszter, pszichológus, Mosonmagyaróvár

 


FIGYELEM! A TÁJÉKOZTATÁS NAGYON FONTOS!

Mindannyian szeretnénk tudni, hogy mi történik a gyermekünkkel, és ez természetes. Fontos, hogy tudjuk, mikor, hogyan, hol, kivel találkozik.

Bízom benne, hogy ez a honlap, és mindaz, amit eddig felépítettem, elég alap arra, hogy elhidd:

– valóban tartalmas és hasznos foglalkozást fogok tartani
– a foglalkozás nem mindennapi
– nem egy morcos vénember vagyok, így könnyű lesz velem jó viszonyt kialakítani.

 

Nem azt várom, hogy vörös szőnyegen vonulhassak be.
De nagyon fontos, hogy mind az iskolavezetés, mind a gyerekek, de FŐKÉNT A SZÜLŐK tudják, hogy meghívtatok engem az osztályba.

 

Fontos, hogy tudják:
– ki

– milyen formában
– miért foglalkozik gyermekükkel.

Kérlek Téged is, mint jelentkezőt, hogy a foglalkozás előtt időben tájékoztasd a szülőket és a gyerekeket!

Ehhez javaslom a szülőknek elküldeni ezt az oldalt, hogy megismerhessék, ki vagyok és mit csinálok. A gyerekekkel pedig egy osztályfőnöki óra keretében meg tudjátok beszélni, ki és miért látogat el hozzátok. Annál is inkább, mert előfordulhat, hogy sok helyhez hasonlóan, hozzátok is többször visszatérek.


Kiknek ajánlom ezt a személyiségfejlesztő foglalkozást?

  • Gyerekeknek:
    • Alsó tagozatosoknak – legjobb harmadik osztálytól – akik már hozzászoktak, hogy egy ilyen foglalkozáson figyelni érdemes, és nem okoz gondot számukra két vagy három tanórán át erre koncentrálni. Ez egy fárasztó program ám!
    • Negyedik osztály végén és ötödik elején: a program enyhít az alsóból felsőbe váltás nehézségein, segít feldolgozni a váratlan helyzeteket, nagy változásokat.
    • Felsősöknek – természetesen nekik is nagyon hasznos! A témákat mindig úgy választom ki, hogy megfeleljen az adott csoportnak.
    • Középiskolásoknak – itt igazán nagy buli várható!
    • Sportcsapatoknak – lazításképpen, feszültségoldásként és erőt adóként.
    • Lehetséges egy osztálynak vagy egy évfolyamnak megtartani a foglalkozást, és lehetséges vegyes csoport is, ahol a cél, hogy 2-3 évnél nagyobb korkülönbség ne legyen a résztvevők között.

 

Ne hívj meg, ha:

  • Óvodában szeretnél ilyen foglalkozást: Óvodásoknak ezt a programot korainak tartom, mivel nem kimondottan rajztanításról, hanem szemléletformálásról van szó, és szükség van arra, hogy végig oda tudjanak figyelni – érdemes tehát megvárni az iskolás kort ezzel. Annál is inkább, mivel az óvodásoknak inkább a szabad megtapasztalásra van szüksége.
  • Úgy érzed, mindenért az iskolarendszer vagy a kormány a felelős
  • Ha úgy gondolod, nincs szükséged külső szemre, és Te egymagad szeretnéd minden téren fejleszteni a gyerekeket.
  • Ha kellemetlen számodra “engedélyeztetni” a programot az iskola vezetésével – szent a béke!
  • Ha nem tudod elfogadni, hogy nincs papírom pedagógiából.
  • Ha ebben csak annyit látsz, hogy valaki más tartja meg az órát – itt Neked is fontos szereped lesz!

 

TISZTELETDÍJAK ÉS JELENTKEZÉS >>


?
Gyakori kérdések – és válaszok:

Kicsiknek vagy nagyoknak? Íme, amit a foglalkozás ad a gyerekeknek:

1. osztály: A suli egy jó hely, nem kell félni, bátorság!

2. osztály: Megismertem az osztálytársaimat, de vajon eléggé? És mennyire hiszem el, hogy amit csinálok, az tetszeni fog másoknak és saját magamnak?

3. osztály: Hú, már kell tanulni is, lazítani mikor fogunk? Majd most: úgy tanulunk, hogy nem is tanulunk!

4. osztály: Kezdünk kamaszodni… és ki fogunk kerülni a tyúkanyónk szárnyai alól, jön a felső, mi lesz?

5. osztály: Már nagyok vagyunk, de ne csússzunk szét, ha lehet!

6. osztály: Több új tantárgy, otthoni tanulás hegyek. Tartsunk össze, használjuk ki, hogy egy jó csapat tudunk lenni, ha akarunk!

7. osztály: Ej, de megnőttünk! Főleg a csajok… A fiúk is? Sok a veszekedés. Oldjuk meg!

8. osztály: Hú, már mindent tudunk. De vigyázzunk, ne legyen túl nagy az az arc!

Egy iskolában egy nap hány osztályt tudsz vállalni?

Kétszer 3 órát vagy háromszor 2 órát vállalok egy napra.

Hány fő vehet részt egy ilyen foglalkozáson?

Egy átlagos iskolai osztály megfelel, 15-30 fővel. 35 résztvevő felett már mindenképp ketté kell választani a csoportot, és két foglalkozást tartani. Külön megszervezett csoport esetén is 15-20 fő az ideális, ekkor tudnak még a kellő szinten egymásra figyelni.

Mennyi ideig tart a foglalkozás?

A foglalkozás a Te választásod alapján kettő vagy három egymás utáni tanórát igényel. Egyetlen tanórában nem eredményes.
A gyakorlat azt mutatja, hogy a két óra olyan gyorsan elröppen, hogy mindig jól jön egy ráadás, lazítós harmadik óra.

Mit tanul, aki részt vesz egy ilyen foglalkozáson?

  • Önbizalma szintet ugrik, és állítom, hogy centikkel magasabban megy haza, mint ahogyan érkezett!
  • Sosem mondja többé, hogy “nem tudok” rajzolni. És sokkal kevesebb dologra mondja ezt úgy általában is.
  • Megtanulja helyén kezelni a saját magával szemben támasztott elvárásokat – nem viszi túlzásba ezentúl.
  • Felismeri a saját és mások érzelmeit.
  • Jobban elfogadja a társait olyannak, amilyenek – csökken a kéretlen véleménnyilvánítás, piszkálás, belekötés.
  • Megtanul kezdeményezni. Elkezdeni valamit. Akár kicsit, akár nagy dolgot. Mert össze meri “firkálni” a szépen letörölt, üres táblát!
  • Megtanulja a lényeget meglátni – mindenben. Először a süni lényegét, de aztán már az elefánt is megy. Végül rááll a gondolkodása arra, hogy igen, ez a lényeg, aha, ezt ábrázolom, mert ezt már tudom!
  • Megtanulja más nézőpontok elfogadását. Hogy valaki ÍGY rajzol elefántot. Valaki ÚGY. Valaki így gondolkodik, Valaki úgy! És így 5+5 = 10, de 7+3 is  10 és 2+8 is 10!
  • BÁRMIBŐL lehet BÁRMI. Ha tudjuk, mit akarunk, akkor a cél vezérel, nem a kréta a kezünkben. Biztosan ki tudjuk fejezni magunkat! Semmi sincs veszve!
  • Az én órámon MINDENKI lesz a leglelkesebb!
  • Megtanulja azt, hogy figyelni kell arra, aki a táblánál szerepel. Rám is, de a társaira is. Mert csak így tudja elvégezni a feladatot. Kell a figyelem!
  • Ki mer állni a többiek elé, és bátran, velük szembe fordulva el tudja mondani, mit szeretne! A táblánál pedig bebizonyítja, hogy igen, sikerül is!
  • Én is tanulok: megtanulom, mennyire sokfélék a gyerekek, az emberek, és mennyire sokféleképpen lehet nekik sikerélményt adni!

Elég egy alkalom? Hosszú távon mit ad ez az osztálynak?

Az órákat úgy építem fel és olyan meglepő eszközöket használok, hogy a gyerekek arra is szoktak emlékezni, hogy két éve mit csináltunk. Az órán jelen lévő osztályfőnök pedig elleshet praktikákat, és alkalmazhatja ezeket akkor is, ha én már nem vagyok ott. Emellett pedig adok útravalót is, hogy hogyan lehet villámgyorsan emlékeztetni a gyerekeket az érintett témákra.

Mivel nem tudok visszatérni csak alighanem legalább fél év múlva, így különösen fontosnak tartom és teszek is róla, hogy olyat adjak, amire nagyon nagyon sokáig emlékezni fognak, és hogy ez a program egy paradigmaváltó és gyakran felidézett élmény legyen.

Mire lesz szükség?

  • Két vagy három tanórára. Szünetet tartunk. Hogy két vagy három órát szeretnél, ezt a jelentkezéskor tudod megadni.
  • Nyitottságra és kedves arcokra.
  • Humorérzékre – a program és a szöveg nem mindennapi, meglátod!
  • Grafitceruzára, papírra, fehér krétára és táblára – vagy fali fehértáblára és filcre.
  • Egy biztos helyre, ahová mindenki elrejti a radírját – erre ugyanis nem lesz szükség!
  • Csendes tanteremre, különszobára vagy nyugalmas külső helyszínre.
  • Befogadó csoportra vagy osztályra.
  • Türelemre, mert nem kevés a jelentkező 🙂

TISZTELETDÍJAK ÉS JELENTKEZÉS >>

Mi a pedagógus – osztályfőnök szerepe a foglalkozáson?

A foglalkozás minden tekintetben újszerű a gyerekek számára és különleges élményt és tapasztalatot ad az osztályfőnöknek is.

Villámgyorsan le tudom venni, ki milyen típus a gyerekek közül, és pontosan olyan feladatokat adok, amik kihozzák, felerősítik a “helyzetet”. Az osztályfőnök pedig kívülről láthatja mindezt: óriási tükör és nagyon nagy lehetőség ez a fejlődésre, érdemes teljes szívvel jelen lenni és jegyzetelni.

A foglalkozáson fontos szerepet szánok a jelen lévő pedagógusnak. Éppen ezért az osztályfőnök részvétele elengedhetetlen! Ez teszi lehetővé azt, hogy a foglalkozás jó hatásai akkor is jelen legyenek, ha én nem járok ott minden nap – mert ez igen valószínű, hogy így lesz.

Megtanítok néhány olyan módszert vagy praktikát, mellyel:

– a pedagógus is pozitív visszajelzést tud majd adni a gyerekeknek
– tanítóként, tanárként, osztályfőnökként magad is része leszel a folyamatnak, így megmarad az egészséges egyensúly, és nélkülem is működni fognak a dolgok.

Ez egy olyan foglalkozás, ami után az osztályfőnöknek lesz a legtöbb házi feladata – készülj!

Szülők is bejöhetnek?

Nagyon hasznosnak és szemfelnyitónak gondolom a szülők számára a foglalkozást, ezért kimondottan örülök, ha egy vagy két szülőt meghívtok az órára. Többet inkább ne, mert az már befolyásolja a gyerekek viselkedését, és meg akarnak majd nagyon felelni. Ritka alkalom az, hogy egy szülő láthatja azt a közösséget működés közben, melybe gyermeke nap mint nap jár. Sok helyzetre adhat ez magyarázatot és egyben megoldást!

Mi a “tematika”?

A csoportok és a résztvevők annyira sokfélék, hogy nincs állandó módszerem. Képes vagyok viszont villámgyorsan ráhangolódni a csapatra. Meglátom, kik a leglendületesebbek és kikkel kell többet foglalkozni a többiekhez képest – miközben az egész osztálynak jár a figyelem. Így lesz minden foglalkozás más. Így lesz színes!

Van egy szerszámosláda a fejemben, melyben sok, változatos feladat bújik meg. Mindig tudom, melyikre van éppen szükség: ezt vesszük elő, és ezzel dolgozunk. És ezeket a feladatokat később is lehet ám használni az osztályban!

Szupercsapat, akikkel az osztály egészének önbizalmán dolgoztunk – Barcsay Jenő Általános Iskola, Szentendre

Cegléden, örömmel.

SNI? ADHD? Autista? Itt nincs különbség és besorolás.

Nem kérdezem meg előre, a csoportban ki milyen. Ha valamit feltétlenül tudnom kell valakinek a hátteréről, természetesen a foglalkozás előtt elmondhatod. De nem sorolok senkit sehova. Sokszor meglepetésként ér, hogy jé, neki nem is kellett volna ezt tudni. Vagy nem kellett volna mernie felállni és kijönni a táblához? Nem számít! Lásd a negyedik törvényt!


Bodza üzenete

Ez akkor ilyen jobb agyféltekés dolog?

Nem. Pont, hogy nem!

Itt a lényeg megragadását tanítom meg, ami logikus gondolkodást igényli. Ez kimondottan bal agyféltekés feladat! Egyszerű figurákon, állatokon, pálcikaembereken keresztül tanítom meg, hogy miben mi a lényeg, ami az adott dolgot egyértelművé – és így könnyen lerajzolhatóvá teszi. Így ez éppenhogy “balagyféltekés” rajztanfolyam LENNE, ha rajztanfolyam lenne. De nem az. Rajzokon keresztül, észrevétlen tanulunk egészen komoly dolgokat! A legérdekesebb, amikor zárásképpen a gyerekek vonnak le olyasmi tanulságokat, melyekről igazán nem is beszéltünk, mégis “leesik nekik”.

Kielemzed a rajzokat?

Bár ez nem pszichológiai teszt, mégis rendkívül gyors és kristálytiszta képet fest a gyerekekről. Ezeken az egyszerű feladatokon keresztül nagyon gyorsan megismerjük egymást, és a rajzokból azonnal látszanak a fejlesztendő pontok illetve a kiemelkedő tehetségek, annál is inkább, mivel sokezer rajzot láttam már szerte az országban.

Ha szeretnéd, a foglalkozás végén szívesen elmondom, kinek a rajzából mire lehet következtetni. Hidd el: rengeteget segít!

Négy csoport szokott kialakulni már a legelső alkalommal:

– kiemelkedő tehetségek
– kiemelkedő érzelmi intelligenciával rendelkezők
– akiknél az otthoni / szülői háttérre nagyon oda kell figyelni, foglalkozni vele
– akiknek valamilyen fejlesztésre van szüksége.

A Táblácska alapítójaként a Táblácska stílust tanítod meg? Tudunk majd olyanokat rajzolni?

Nem. A Táblácska stílusa egyedi és jogvédett. Mutatok belőle pár trükköt szívesen, de alapvetően nem erről szól a foglalkozás. Még a Táblácska stílusnál is sokkal egyszerűbb figurákat tanulunk, éppen ettől lesz mindenkinek valódi sikerélménye – és a tanultakat otthon is alkalmazhatja.

Csak tanterembe, iskolai órára jössz?

Szívesen tartok foglalkozást nyári táborban, különfoglalkozáson is, akár a szabadban.

Kiscsoportos foglalkozás is kérhető?

Igen! Ha összeszervezitek a csoportot, akkor örömmel vállalom a foglalkozást akár a suliban, akár nálunk, akár egy külső helyszínen. Erről külön egyeztessünk, de nyitott vagyok mindenre, ami jó!

Egy helyre csak egyszer mész?

Ó, nem. Cegléden és Gyömrőn például már sokszor voltam, Tiszalúcra pedig minden hónapban megyek. Szívesen visszatérek, ha nyitott a csoport és persze nyitott az iskola és a tanári kar! Hiszen csak így van értelme.

TISZTELETDÍJAK ÉS JELENTKEZÉS >>


A Tiszalúci Arany János Általános Iskolában sok sok barátom van már


Őszintén drukkolnak egymásnak! – Gyömrő, II. Rákóczi Ferenc Általános iskola


Ez meg mi lehet? Megtudod az óra végén – harmadik osztálytól 🙂

Jó a hangulat 🙂


Mennyibe kerül? Mik a feltételek?

A program díja egy gyermek részére egy bábszínházas programnak felel meg – és biztos vagyok benne, hogy hosszú távú eredményeket hoz.

A rajzos szemléletfejlesztés foglalkozás díja a 2018/19-es tanévre:

  Kiknek ajánlom?  A foglalkozás díja
2 órás foglalkozás 1., 2., 3., 4.
osztálynak
30.000 Ft
25 fős osztály esetén egy főre eső díj: 1.200 Ft
3 órás foglalkozás 4. osztálytól már ajánlom,
7. osztálytól szinte mindig kevés a 2 óra
45.000 Ft
25 fős osztály esetén egy főre eső díj: 1.800 Ft 

A díj tartalmazza:

  • a foglalkozást magát
  • 1 példány ajándék vándorkönyvet (Élj úgy, ahogy élhetsz) az osztály számára
  • meglepetés ajándékot.

A foglalkozás díját átutalással előre, vagy a helyszínen készpénzben tudjátok fizetni. Mindkét esetben számlát kaptok a befizetett összegről.
Egyórás foglalkozásra nincs lehetőség, mert a program kettő vagy három órában lesz kerek egész.

Kedvezmények:

Dunakeszi iskolák kedvezménye Speciális intézmény
(pl. gyógypedagógiai)
3.000 lakosnál kisebb település Ismételt foglalkozás ugyanazzal a csoporttal Kis létszámű csoport
15 főig
-10% – 10% – 10% – 10% -10%

A kedvezmények a foglalkozás díjára vonatkoznak, és összeadhatók.

Utazási költség:

Dunakeszi, Fót, Göd Más települések Határon túl
ingyenes 55 Ft/km megegyezés szerint

A távolság Dunakeszi és a helyszín között értendő, oda-vissza útra. Előfordulhat, hogy más iskolába is megyek a környéken, ekkor az utiköltség csökkenhet.

  

Jelentkezz ITT, és ajándékozd meg az osztályt és magadat is ezzel az élménnyel:

KÉRÉS!
Szeretném, ha egy iskolában több osztály is részesülne ebben az élményben. Ha már ott járok, akár egymás után három osztálynak is örömmel tartom meg a foglalkozást. 2×3 óra vagy 3×2 óra is lehetséges, és így az útiköltség is csökken.

 

Ez nem egy titkos akció, mindenkinek jár:
Kérlek, beszéld meg kollégáiddal a lehetőséget, hátha őket is érdekli!

Intézmény vagy cég neve:*
Város:*
Teljes név:*
Számlázási név:*
Számlázási cím (irányítószám, város, utca, házszám):*
E-mail cím:*
Telefon (minta: 36309439655):*
Két- vagy háromórás foglalkozást szeretnétek?:* Két órát szeretnénk
Három órát szeretnénk
Kiknek szeretnéd, hogy megtartsam a foglalkozást? (többet is jelölhetsz):* Ált. iskola – 1. osztálynak
Ált. iskola – 2. osztálynak
Ált. iskola – 3. osztálynak
Ált. iskola – 4. osztálynak
Ált. iskola – 5. osztálynak
Ált. iskola – 6. osztálynak
Ált. iskola – 7. osztálynak
Ált. iskola – 8. osztálynak
Ált. iskola vegyes csoportnak
Középiskola – 1. osztálynak / 9. osztálynak
Középiskola – 2. osztálynak / 10. osztálynak
Középiskola – 3. osztálynak / 11. osztálynak
Középiskola – 4. osztálynak / 12. osztálynak
Középiskola vegyes csoportnak
Főiskolai / egyetemi csoportnak
Felnőtteknek: óvodapedagógusoknak
Felnőtteknek: ált. iskolai tanári karnak
Felnőtteknek: középiskolai tanári karnak
Felnőtteknek: főiskolai / egyetemi tanári karnak
Felnőtteknek: céges rendezvény / csapatépítés
Felnőtt egyéb csoportnak
Kérlek írj pár sort, hogy miért szeretnél elhívni Hozzátok!:*
Mely témák lehetnek nálatok aktuálisak? (többet is jelölhetsz): önbizalom
önértékelés
szereplés mások előtt
csapat összetartás
egymás elfogadása
odafigyelés társainkra
klikkesedés, kirekesztés
koncentráció
kitartás
lányok – fiúk ellentét
versengés, hatalmi harc, rivalizálás
Ha ez egy speciális intézmény, akkor kérlek, írd le, miben speciális!:
Csoport létszáma: 15 fő vagy kevesebb
16-20 fő
21-25 fő
26-30 fő
30 fő felett (csoport bontás ajánlott)
Információ a kedvezményekhez: Speciális intézmény (-10%)
3.000 lakosnál kisebb település (-10%)
Ismételt foglalkozás ugyanazzal a csoporttal (-10%)
Dunakeszi iskolák kedvezménye (-10%)
Megjegyzés:



Szeretettel:

Vámos Robi